טיפולי אסתטיקה דנטלית ברחובות

טיפולי אסתטיקה דנטלית ברמה הגבוהה ביותר במרכז הרפואי דולב

טיפולי אסתטיקה דנטלית הם טיפולי שיניים ייחודיים כיוון שהמטרה שלהם היא לא רפואית – פונקציונאלית.
הם לא נועדו לטפל בכאב או בדלקות, הם לא מחזירים את היכולת לאכול או לדבר, אלא נועדו אך ורק למטרה אחת – לשפר את המראה ולהפוך שיניים לא יפות לחיוך לבן ורחב.
העובדה שמדובר בטיפולים אסתטיים לא מוריד מהצורך במקצועיות גבוהה של רופא השיניים, להיפך, בניגוד לטיפולי שיניים אחרים כמו טיפולי שורש, את התוצאות של טיפול אתסטיקה דנטלית רואים מיד עם סיום הטיפול.

קורונה

המטרה שלנו בכל טיפול אסתטי היא הרגע שבו תעמדו מול המראה בסיום הטיפול, ברגע הזה אנחנו רוצים לגרום לכם להיות מופתעים מהיכולות שלנו ולחייך כמו שלא חייכתם מעולם.
כדי להשיג הצלחה בטיפול אנחנו עובדים בצורה מסודרת עם שלבי עבודה ברורים:

היכרות

כדי להשיג עבור כל מטופל שלנו את המראה המושלם, אנחנו קודם כל, עוד לפני שמתחילים בבדיקה, מקשיבים. אנחנו מקשיבים לסיבה שבגללה הגעתם, לקשיים שלכם, לחששות מהטיפול במידה ויש כאלה ובייחוד לתקוות שלכם או במילים פשוטות איך הייתם רוצים שהחיוך שלכם ייראה.

אבחון מדויק

כדי להגיע לרמת דיוק גבוהה ולהתאמה אופטימלית של השיניים למבנה הפה הייחודי שלכם אנחנו לא מתחילים את הטיפול לפני שאנחנו מבצעים במקום צילום פנורמי מקיף ועבודת מדידה מדוקדקת של מבנה הלסת וקו החיוך שלכם.

בניית תוכנית טיפולים משולבת

על פי הבדיקות שביצענו אנחנו בונים תוכנית טיפולים מפורטת ונבצע במידת הצורך שילוב של מספר טכניקות כמו יישור שיניים, הלבנה, ציפויים מיוחדים או שימוש בכתרים ייחודיים כדי להשיג עבורם את התוצאה המבוקשת.

הדרכה לשימור

חשוב לנו שהמראה היפה של השיניים יישמר לכם עוד זמן רב אחרי שתצאו מהמרפאות שלנו ולכן גם בסיום הטיפול, כשאתם מחייכים מאוזן לאוזן, אנחנו לא ניתן לכם ללכת לפני שתקבלו מאיתנו הדרכה מפורטת איך לתחזק את השיניים ברמה היומיומית ולשמר את תוצאות הטיפול בעתיד.

טיפולי אסתטיקה דנטלית – שימוש בחומרים הטובים ביותר

היכולות הטכניות של צוות הרופאים שלנו בראשות ד"ר אלי דולב הן גבוהות במיוחד, אבל אנחנו יודעים שכדי להשיג בכל פעם מחדש תוצאת טיפול שתהיה לא רק יפה אלא מדהימה, אנחנו חייבים להשתמש בחומרים איכותיים בלבד. לכן, אנחנו נעזרים בציפויי למינייט מובחרים ובכתרי זירקוניה ו E-Max מתקדמים שמאפשרים לנו לשלוט בגוון ובבוהק של כל שן ולהשיג בעזרת עבודת מעבדה קפדנית תוצאות אסתטיות מרשימות.

טיפולי אסתטיקה דנטלית במרכז הרפואי שלנו

אנחנו מציעים טיפולים אסתטיים שמבוצעים מא' ועד ת' במרפאות שלנו למגוון רחב של בעיות אסתטיות:

השתלת שיניים

במידה וקיים מחסור של שן אחת או מספר שיניים אנחנו מבצעים במסגרת הטיפול השתלה של שיניים חדשות על ידי ד"ר דולב, ראש המרפאות וד"ר איתי זאבי, מומחה בכיר לכירורגית פה ולסת.

שחזור שיניים

במידה ויש שיניים שבורות שנפגעו ממכה או שיניים שעברו בעבר שחזור לא מוצלח, אנחנו נדע לבצע שחזור מלא של כל שן תוך שימוש בציפויים איכותיים, סתימות אסתטיות וכתרים.

הלבנת שיניים

שיניים צהובות או שיניים שחורות הן תוצאה של הזנחה ארוכה ולרוב נגרמות מצריכה רבה של סיגריות וקפה, למרות שגם לגנטיקה האישית יש תפקיד בצבע השיניים. לא משנה באיזה צבע או גוון השיניים שלכם, אנחנו נדע להחזיר להן את הבוהק הלבן ולהתאים את הצבע הסופי בדיוק לגוון שרציתם.

יישור שיניים

מגיעים אלינו לא מעט מטופלים שיש להם רווחים "מציקים" בשיניים. גם עבורם כמובן, יש לנו פתרונות ואנחנו יודעים לבצע סידור ויישור מקומי של שיניים "סוררות" למראה נעים ואסתטי.

קורונה

אני רוצה להחזיר את היופי לחיוך שלי

מעולה כי זה בדיוק מה שאנחנו אוהבים לעשות. נשמח לדבר איתך ולהזמין אותך אלינו לפגישת ייעוץ לקראת טיפול שיניים אסתטי במיוחד.

    נא למלא פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם



    רוצה לעבור אבחון?

    מבטיחים שזה לא יכאב

    ברור!

    רוצה להכיר את הצוות?

    סה"כ אנשים טובים

    ברור!

    בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?