כירורג פה ולסת ברחובות

מיהו בעצם כירורג פה ולסת?

כירורג פה ולסת הוא רופא שהתמחה במשך חמש שנים בתחום הפה והלסת לאחר סיום לימודי רפואת השיניים.

כמו ברפואה כללית, גם ברפואת שיניים קיימות התמחויות. ההתמחות בפה ולסת היא רחבה למדי וכוללת מגוון טיפולים שניתן לחלק אותם לשניים, טיפולי כירורגיה גדולה וטיפולי כירורגיה קטנה.

טיפולי כירורגיה גדולה הם טיפולים שמתבצעים בהרדמה מלאה ועוסקים בהקשר הרחב של הלסת, כמו טיפולים בשברים וזיהומים באיזור הפנים והלסת, אורתודנטיה, הסרת גידולים באזור הפנים והלסת ועוד.

טיפולי כירורגיה קטנה הם טיפולים המתמקדים בכירורגיית שיניים, מתבצעים בהרדמה מקומית ועוסקים בעיקר בבעיות דנטליות מורכבות כמו השתלות שיניים, הרמות סינוס, השתלות עצם, ניתוחי חניכיים, עקירות כירורגיות ועוד.

קורונה

מה כוללת ההתמחות של כירורג פה ולסת?

ההתמחות של כירורג פה ולסת היא ההתמחות היחידה ברפואת שיניים שמתבצעת בבית חולים. היא דורשת מהמתמחה להתמודד עם מגוון רחב מאוד של מטופלים ובעיות דנטליות וחושפת את אותו באופן שוטף למקרים הדנטליים המורכבים ביותר, כיוון שזהו בדרך כלל סוג המטופלים המגיע לבית החולים.

תקופת ההתמחות כוללת שלוש שנים וחצי במחלקה לכירורגיית הפה והלסת של בית החולים ותקופה נוספת של שנה וחצי בה המתמחה עושה סבבים במחלקות אחרות בבית החולים כמו כירורגיה כללית, אורתופדיה, הדרמה, פלסטיקה ועוד.

המתמחה מאבחן ומטפל במאות מטופלים לאורך שנות ההתמחות  ומבצע בפועל בסופו של דבר אלפי פרוצדורות כירורגיות. בהתחלה תחת הדרכה ולאחר מכן באופן עצמאי.

בנוסף לניסיון המעשי הרחב, המתמחה צריך להראות ידע ובקיאות גם בפן התיאורטי, של ספרות מחקרית ומאמרים מדעיים העוסקים בפה והלסת וכן בנושאים המשיקים לו, והוא נבחן על כך לאורך הלימודים.

בתום הכשרה אינטנסיבית של חמש שנות התמחות, כירורג הפה והלסת יוצא עם המיומנויות והידע המקצועי המקיף ביותר שאפשר לקבל בתחום רפואת השיניים, והוא יכול לטפל בביטחון מלא במצבים המסובכים ביותר.

כיוון שההתמחות בבית החולים מקנה גם הכשרות במסגרת מחלקת ההרדמה, כירורג הפה והלסת מקבל רישיון לבצע טיפולים תחת טשטוש והרדמה כללית.

באילו מקרים כדאי לי לפנות לכירורג פה ולסת?

כפי שניתן להבין, כירורג פה ולסת הוא רופא שיניים שמתמחה בצורה רחבה בתחום הפה והלסת ויכול להתמודד היטב עם מצבי קיצון דנטליים.
בכל מקרה שבו נדרשת התערבות כירורגית, כדאי להתייעץ עם כירורג פה ולסת, כיוון שהוא יוכל לייעץ לך במקצועיות, תוך לקיחה בחשבון של כל הגורמים והסיכונים הכרוכים בטיפול.

קורונה

במרפאות ד"ר אלי דולב שברחובות וראשון לציון, תוכלו למצוא לצד טכנולוגיה מתקדמת, צוות מיומן ומקצועי, של רופאים מהטובים בישראל. ביניהם ד"ר איתי זאבי, כירורג פה ולסת שסיים את לימודי רפואת השיניים שלו באוניברסיטה העברית בירושלים והתמחה לאחר מכן בכירורגיית פה ולסת במרכז רפואי רבין, בית חולים בילינסון.

    נא למלא פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם



    רוצה לעבור אבחון?

    מבטיחים שזה לא יכאב

    ברור!

    רוצה להכיר את הצוות?

    סה"כ אנשים טובים

    ברור!
    מרפאת ד"ר אלי דולב

    מזמינה אותך לחזור לחייך

    למידע נוסף או תיאום פגישת ייעוץ

    בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?