חידושים ברפואה אסתטית

בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לטיפולים אסתטיים בלתי-פולשניים. הנתונים מצביעים על כך שבשנת 2020 האוכלוסייה העולמית הוציאה כ-3 מיליארד דולר על טיפולים אלו. כתוצאה מכך, טכנולוגיות, חומרים וטכניקות טיפול חדשניות נכנסות לשוק לעיתים קרובות במטרה להעניק היצע הולם לביקוש הרב. גם בשנת 2022 והלאה טיפולים אלו ימשיכו ליהנות מפופולאריות הולכת וגוברת הודות למיעוט תופעות הלוואי וצמצום מוחלט של זמן ההחלמה. הנה כמה מהחידושים האחרונים בעולם הרפואה האסתטית.

Nanofat

אחת הבעיות של טיפול הזרקת שומן לפנים במטרה למצק את העור ולהעלים קמטים היא שהשומן המסורתי הוא גושי יחסית לחומר מילוי. טכנולוגיה חדשה בשם Nanofat לוקחת את השומן ומחליקה אותו עד שהוא מגיע לרמת סמיכות של חומצה היאלורונית. יתרון נוסף של הטכנולוגיה החדשה היא שתוצאות הטיפול באמצעותה מחזיקות זמן רב מאוד ולמעשה לרוב אין צורך לחזור על הטיפול בשנית.

Emsella

טכנולוגיה המשתמשת בגלים אלקטרומגנטיים על מנת ליצור התכווצויות בשרירי רצפת האגן ומשלבת בין רפואה אסתטית ורפואה פונקציונאלית. הטכנולוגיה פותחה במקור על מנת לטפל בבריחת שתן, אך כיום משתמשים בה גם לפיסול ועיצוב הגוף, חיזוק הגוף, שיפור היציבה ושיפור הרווחה המינית.

חידושים ברפואה אסתטית

Masseter Botox

שריר המלעס או Masseter Muscle הוא אחד מהשרירים המופעלים בעת פעולת הלעיסה. באמצעות הזרקת בוטוקס ניתן להחליש את השריר הזה ובכך לרכך ולחטב את אזור הלסת. טיפול זה מתאים במיוחד לאנשים הנוהגים לשחוק את השיניים שלהם המתמודדים עם הכאב הכרוך בכך.

Trubody

טכנולוגיה המשמשת להסרת שומן וחידוש העור באמצעות גלי רדיו. תוך מספר דקות בודדות ניתן להסיר כרבע מהשומן המצוי ישירות מתחת לעור. הטכנולוגיה מבוססת על ההבנה שחימום השומן תורם גם למטבוליזם של השרירים. בעזרת הטכנולוגיה ניתן לעבוד בין היתר גם על אזור הבטן, הזרועות, הרגליים והישבן.

Restylane Kysse

בכל שנה יוצאים לשוק הרפואה האסתטית חומרי מילוי חדשים המבוססים על חומצה היאלורונית. משתמשים בו בעיקר על מנת למלא ולעבות את השפתיים. הוא מעניק מראה טבעי ותחושה טבעית יותר הודות לאינטגרציה טובה ומדויקת עם רקמות השפתיים. ניתן להשתמש במינון נמוך יחסית של המוצר על מנת להשיג תוצאות מצוינות ושפתיים מלאות. יתרה מכך, התוצאות מחזיקות עד כשנה, לעומת חומרי מילוי אחרים המחזיקים בין 6 ל-9 חודשים.

חידושים ברפואה אסתטית

Juvederm Volite

חומר מילוי המבוסס על חומצה היאלורונית ומתאים לשיפור איכות והצערת העור, העלמת קמטים ומילוי קווים. הוא מקנה לעור אלסטיות, חלקלקות ומלאות ועוזר למנוע יובש. תוצאות השימוש מחזיקות כ-9 חודשים.

ליהנות מהחידושים האחרונים בעולם הרפואה האסתטית

עולם הרפואה האסתטית נע ומתקדם ללא הרף. הטיפול היעיל ביותר של שנת 2021 איננו הטיפול היעיל ביותר של שנת 2022. אם אתם מעוניינים ליהנות מהטכנולוגיות והטכניקות המתקדמות והחדשות ביותר, במטרה לעצב, להצעיר, למלא ולפסל את הפנים ואת הגוף, יש לפנות למרפאה שמתעדכנת עם הזמנים ומעניקה את הטיפולים העדכניים ביותר.

רוצה לעבור אבחון?

מבטיחים שזה לא יכאב

ברור!

רוצה להכיר את הצוות?

סה"כ אנשים טובים

ברור!
מרפאת ד"ר אלי דולב

מזמינה אותך לחזור לחייך

למידע נוסף או תיאום פגישת ייעוץ

בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?