שיקום הפה ברחובות

בגדול, שיקום הפה הוא הגדרה כוללת למגוון טיפולים דנטליים שנועדו להחזיר את מערכת השיניים שלנו לתפקוד תקין. בתפקוד תקין הכוונה היא גם מהבחינה הפרקטית (לאכול ולדבר) אבל גם ולא פחות חשוב, מהבחינה האסתטית (השלמת שיניים שבורות, התאמת צבע מדויק, שיפור מראה השיניים ביחס למבנה הלסת).

שיקום הפה

אבל אם נשים לרגע בצד את ההגדרה הטכנית היבשה והרפואית, אז שיקום הפה נועד בראש ובראשונה להחזיר לאנשים את החיוך.

נשמע אולי כמו משהו קטן לטיפול שלעיתים הוא מורכב, אבל השינוי לטובה שתהליך שיקום הפה מביא לאנשים שלא חייכו במשך שנים ארוכות הוא דרמטי מאוד ברמה האישית והרגשית.

אנשים ששיקמו את הפה וחזרו לחייך מעידים כי הביטחון העצמי שלהם גדל משמעותית, שמחת החיים חזרה אליהם, הם הפכו הרבה יותר חברותיים ופעילים והם סיפרו על שיפור ניכר כמעט בכל תחומי החיים.

המרפאות שלנו מתגאה ומתרגשת בכל פעם מחדש ממאות חיוכים ששיקמנו והחזרנו למטופלים שלנו ואין דבר מרגש יותר מלראות מטופל או מטופלת שמסתכלים במראה בפעם הראשונה אחרי שיקום מוצלח.

אילו טיפולים שיקום הפה תוכלו למצוא במרפאות שלנו?

שיקום הפה והשתלות שיניים

אנחנו מבצעים השתלת שיניים לאנשים הסובלים ממחסור בשיניים או ממצב שיניים קשה שלא מאפשר להם יותר לתפקד ברמה היומיומית.

השתלת השיניים במרפאות שלנו מבוצעת על ידי ראש המרפאה ד"ר אלי דולב בשיתוף עם המומחה הבכיר לכירורגית פה ולסת, ד"ר איתי זאבי.
אנחנו מבצעים השתלות במספר טכניקות בהתאם למצב הרפואי של כל מטופל:

השתלת שיניים ביום אחד בשיטת All on 4

במקרים בהם יש מחסור חמור בשיניים אבל מצב טוב של עצמות הלסת אנחנו מבצעים השתלה של לסת מלאה ביום אחד בטכניקה המאפשרת שימוש בארבעה שתלים דנטליים בלבד ללסת. אחרי ההשתלה אנחנו מבצעים את שיקום הפה – ממקמים בהתחלה שיניים זמניות ומכינים במעבדת השיניים מערכת שיניים קבועות ברמה אסתטית גבוהה מאוד, שמותאמת למבנה הלסת של המטופל ולדרישות האסתטיות הייחודיות שלו.

השתלת שיניים שמרנית

במקרים שבהם יש צורך בהשתלה של שיניים בודדות במיקומים שונים בלסת או במקרים שבהם יש צורך לעבות את עצם הלסת אנחנו מכינים את המקום להשתלה ומעבים את העצם, במקרה הצורך, בטכניקות של השתלת עצם או הרמת סינוס. לאחר תהליך ההחלמה אנחנו ממקמים את השתלים ומבצעים שיקום פה שזהה לתהליך ההשתלה ביום אחד, כלומר מכינים במעבדה את השיניים החדשות בהתאם לדרישות הלקוח וממקמים אותן על גבי מערכת השתלים שהשתלנו בפה.

שיקום הפה וטיפולי אסתטיקה דנטלית

מלבד השתלות שיניים אנחנו מבצעים מגוון רחב של טיפולי שיקום פה אסתטיים שהמטרה שלהם היא אחת – להשיג עבור המטופלים שלנו את החיוך המושלם עבורם.

אנחנו מטפלים במקרים שונים כמו רווחים לא יפים בין השיניים, שיניים צהובות, שיניים שבורות (או שילוב של הכל יחד:) ובגדול, בכל מקרה שבו מטופל לא מרוצה ממראה השיניים שלו.

הטיפולים המרכזיים שאנחנו מבצעים במסגרת של שיקומי פה אסתטיים הם:

  • הלבנות שיניים
  • סגירת רווחים
  • שיקום אסתטי לשיניים שבורות

מה כולל תהליך שיקום הפה?

כל תהליך טיפול שונה באורך שלו ובשיטות שבו הוא מבוצע בהתאם למצבו של המטופל, אבל בכל שיקום שאנחנו מבצעים יש מטודיקת עבודה ברורה שתמיד תתבצע:

אבחון מקצועי, צילומים והדמיות – על מנת לאבחן בצורה מקצועית ומדויקת את מצבו של המטופל אנחנו נבצע במרפאות אבחון דנטלי שכולל בדיקת רופא וצילום פנורמי, שיאפשר לנו לקבל תמונת מצב מדויקת על מצבו של המטופל.

בניית תוכנית טיפולים אישית – לאחר הבדיקה אנחנו נבנה תוכנית טיפולים סדורה המותאמת למצבו האישי של כל מטופל ובה יפורטו שלבי העבודה המקצועיים שנבצע במסגרת השיקום.

מעקב וליווי – לאחר ביצוע תהליך שיקום הפה, בין אם מדובר בהשתלת שיניים מורכבת הכוללת הרמת סינוס ובין אם מדובר בשיקום של שיניים שבורות, אנחנו נבצע עם המטופל מעקב מקצועי, כדי לוודא את הצלחתו של הטיפול ונדריך כל מטופל באופן פרטני איך לשמור על אורח חיים בריא שישמר את השיקום שהוא עבר לאורך זמן.

שיקום הפה

ד"ר דולב תעשה לי שיקום

אם יש לכם בעיה במראה ובתפקוד הפה ואתם רוצים פתרון ממוקד ומקצועי, נשמח לדבר איתכם ולקבוע פגישת ייעוץ ואבחון במרפאות שלנו, כדי שגם החיוך שלכם יחזור להיות מושלם.

השאירו פרטים

    נא למלא פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם



    רוצה לעבור אבחון?

    מבטיחים שזה לא יכאב

    ברור!

    רוצה להכיר את הצוות?

    סה"כ אנשים טובים

    ברור!

    בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?