טיפולי שיניים ברחובות

טיפולי שיניים ברחובות במרפאת ד"ר דולב

טיפולי שיניים פרטיים ברמה גבוהה תמיד נתפשו בעיני רוב האנשים כמשהו שצריך לנסוע עבורו רחוק, לפעמים אפילו רחוק מאוד.
לכן, כשהקמנו את מרפאת השיניים שלנו ברחובות, רצינו בראש ובראשונה לעשות שינוי תפישתי אצל האנשים בעיר.
אחת המטרות המרכזיות שלנו הייתה להביא בשורה חדשה – בשביל לעבור השתלת שיניים מעולה או שיקום פה מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לא צריך לנסוע לתל אביב, ירושלים או אפילו לראשון לציון.

להיפך, הקמנו מרפאה שהמטרה שלה היא להציע טיפולי שיניים ברחובות, שיהיו ברמה מקצועית כזו גבוהה עד שימשכו גם מטופלים מהעיר הגדולה להגיע אלינו.

טיפולי שיניים ברחובות הדור הבא

כדי להגשים את המטרה שלנו בנינו מרפאת שיניים פרטית, שעומדת בסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר ושנעשתה בה חשיבה מעמיקה על כל פרט ופרט.

טיפולי שיניים

רופאים מהשורה הראשונה בישראל

בראש המרפאות עומד רופא שנחשב להבטחה הגדולה של תחום השתלות השיניים בישראל, ד"ר אלי דולב, שבגילו הצעיר יחסית מביא חשיבה רעננה וחדשנית לכל טיפול ומשלב ניסיון יוצא דופן הן כרופא והן כטכנאי שיניים עם פרפקציוניזם מקצועי חסר פשרות.

לצידו עומד צוות רפואי בכיר שכולל את ד"ר איתי זאבי, מומחה בכיר לכירורגיה פה ולסת יחד עם צוות של רופאי שיניים עתירי ניסיון בטיפולי שורש מורכבים על מנת שנוכל להעניק טיפולי שיניים אסתטיים מתקדמים עבור כל מטופל ומטופלת שיפנו אלינו.

ציוד חדיש וטכנולוגיה מתקדמת

המרפאות שלנו מצוידת במיכשור חדיש הן ברמת האבחון והן ברמת הטיפול המבטיח רמת דיוק גבוהה במיוחד של כל עבודה.
אנחנו מקלים על המטופלים עם צילומים פנורמיים והדמיות מחשב שנעשות במקום כחלק מתהליך האבחון המקדים.
במרפאות משולב ציוד מיוחד המסייע בהקפדה מדוקדקת על היגיינה גבוהה ובמקביל השקענו משאבים רבים בהבטחת הנוחות של המטופל בכל טיפול שיניים שהוא בוחר לעבור אצלנו.

טיפולי שיניים מתקדמים

שירות לקוחות יוצא דופן

אנחנו מאמינים שטיפולי שיניים איכותיים מתחילים קודם כל ברמת השירות האישי שאנחנו מעניקים לכל לקוח מהרגע שהוא נכנס למרפאות בפעם הראשונה ועד לרגע שהוא חוזר הביתה בסיום הטיפול.

 

טיפולי שיניים אסתטיים

אנחנו מבצעים טיפולים מגוונים של אסתטיקה דנטלית החל מהלבנת שיניים ועד שיקום מלא של הפה במקרים של שיניים שבורות, רווח גדול בין שיניים, מראה צהוב ולא אסתטי או כל בעיה אחרת שגורמת לחיוך להיות רחוק מחיוך של מיליון דולר.

אנחנו משתמשים בטכניקות המתקדמות ביותר לציפויי שיניים ובחומרים איכותיים בלבד ומשיגים בזכות שילוב ביניהם לבין צוות רופאים מיומן תוצאות אסתטיות שמפתיעות גם מטופלים סקפטיים במיוחד.

  • ציפוי שיניים למינייט
  • ציפוי שיניים EMAX
  • הלבנת שיניים
  • סתימות אסתטיות והשלמת שיניים שבורות
  • הלבנת שיניים

כתרים לשיניים

טיפולי שיניים שיקומיים – השתלת שיניים

היכולת שלנו להחזיר למטופלים שלנו את המסוגלות לאכול כל מה שירצו, לדבר בלי שום בעיה ולחייך בביטחון היא עבורנו זכות גדולה מאוד.

לכן, אנחנו מבצעים השתלות שיניים של שיניים בודדות ושל לסתות שלמות הן בשיטה השמרנית והן ביום אחד על מנת להתאים את הטיפול לצרכים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת ותוך הקפדה על אסתטיקה דנטלית גבוהה.

במרפאות שלנו תוכלו להחזיר את השיניים לתפקוד מלא:

 

אנחנו מזמינים אותך לפגוש מרפאה משפחתית, מקצועית ושמחה שלא מרימה את האף (אבל כן מרימה גבוה מאוד את הסטנדרט של טיפולי שיניים אסתטיים :).
כל מה שצריך הוא לפנות אלינו, להגיע ולגלות שטיפולי השיניים הטובים ביותר יכולים להיות קרובים הרבה יותר ממה שחשבת.

    נא למלא פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם



    רוצה לעבור אבחון?

    מבטיחים שזה לא יכאב

    ברור!

    רוצה להכיר את הצוות?

    סה"כ אנשים טובים

    ברור!
    מרפאת ד"ר אלי דולב

    מזמינה אותך לחזור לחייך

    למידע נוסף או תיאום פגישת ייעוץ

    בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?