השתלת שיניים בכל הפה

הפתרון הקבוע במקום תותבות

בעבר כאשר למטופלים הייתה חסרה בפה יותר משן אחת או שתיים הם היו מקבלים שיניים תותבות נשלפות, עם כל החסרונות הרבים שכרוכים בשימוש בהן כמו חוסר נוחות וסכנת נפילה ברגע הכי פחות מתאים. כיום אף אחד לא רוצה להסתובב עם תותבות כפתרון קבוע או בכלל לתקופת זמן ארוכה, לא כאשר יש אלטרנטיבה טובה הרבה יותר. עידן התותבות כבר כמעט וחלף מן העולם לחלוטין ופינה את מקומו עבור טיפול יעיל, משתלם ויציב יותר – השתלת שיניים בכל הפה.

השתלת שיניים בכל הפה

מה הכוונה השתלת שיניים בכל הפה?

השתלת שיניים היא פרוצדורה שנועדה לשקם את הפה והחניכיים אחרי אובדן מספר רב של שיניים, אם בשל מחלה או בשל חבלה. בניגוד לתותבות, מדובר בשיקום קבוע של כמה שיניים בטיפול אחד. אם לפני כמה שנים רופאי השיניים היו משתילים שן אחת כל פעם ומחכים להחלמה של האזור המנותח לפני שעוברים אל הבאה בתור, כיום ניתן לבצע זאת בבת-אחת מבלי להמתין חצי שנה בין כל טיפול.

מתי עושים השתלת שיניים בכל הפה?

ההחלטה האם לבצע השתלת שיניים בכל הפה תלויה באבחון מקצועי, שמבוצע על ידי רופא השיניים. הרופא יבדוק האם קיימת נסיגת חניכיים חמורה, שפוגעת ביציבות של השיניים וכתוצאה מכן הן נמצאות בסכנת נשירה. סימנים מקדימים להחמרה של מחלת חניכיים היוצרת נסיגה כוללים דימומים בעת הצחצוח, רגישות מוגזמת למאכלים קרים או חמים, הפרשה מוגלה בשוליים של החניכיים והתרחקות של השיניים זו מזו.

השתלת שיניים בכל הפה

כיצד מתבצעת השתלת שיניים בכל הפה?

ההשתלה מתאפשרת בזכות שורה של שיטות חדשות, שפותחו בתחום רפואת השיניים בשנים האחרונות. לדוגמה, שיטת All On 4 מאפשרת הרכבה של לסת שלמה באמצעות ארבעה שתלים בלבד, עליהם המערכת כולה מותקנת בצורה יציבה. ישנן שיטות נוספות בארסנל הכלים של רופא השיניים, אבל כל מקרה נידון לגופו בקפידה כדי להתאים לו את הטיפול המתאים ביותר.

 

התוצאה היא, בסופו של דבר, לסת שיניים חדשה שמאפשרת חזרה אל תפקוד מלא וגם נראית נהדר מבחינה אסתטית, מה שהוכח גם כמשפר בצורה משמעותית את הדימוי והביטחון העצמי של המטופלים לאחר הפרוצדורה.

השתלת שיניים בכל הפה

יש לכם שאלות נוספות על הנושא? הינכם מוזמנים ומוזמנות לקבוע פגישת ייעוץ עם הצוות הרפואי המיומן במרפאה של ד"ר אלי דולב, ישמח ללוות אתכם כל הדרך עד שתוכלו לחייך שוב בפה מלא שיניים צחורות כשלג.

רוצה לעבור אבחון?

מבטיחים שזה לא יכאב

ברור!

רוצה להכיר את הצוות?

סה"כ אנשים טובים

ברור!
מרפאת ד"ר אלי דולב

מזמינה אותך לחזור לחייך

למידע נוסף או תיאום פגישת ייעוץ

בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?