השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים קדמיות

להשיג חיוך של מיליון דולר: השתלת שיניים קדמיות

השתלות שיניים הן טיפול מהפכני באובדן שיניים והתחליף הקרוב ביותר לשיניים טבעיות. בשל החשיבות האסתטית שלהן, השתלת שיניים קדמיות היא מהליכי ההשתלה המבוקשים והפופולריים ביותר.

איך מבוצעת השתלת שיניים קידמיות?

בפועל, ניתוח להשתלת שיניים קדמיות הוא מהיר מאוד. שתלים דנטליים מורכבים מבורג טיטניום זעיר שמוחדר לעצם הלסת ומשמש שורש שן מלאכותי, הבורג תומך בכתר השן המלאכותי שמחליף את החלק החיצוני של השיניים. לאחר החדרת השתל, הרופא יניח ביום הניתוח שן זמנית. לאחר השלמת הריפוי תורכב השן הקדמית הקבועה החדשה שמיוצרת כדי להתאים באופן מושלם למבנה הלסת שלך.

השתלת שיניים קדמיות

 

מתי ולמה נזדקק לטיפול השתלת שיניים קדמיות?

חיוך יפה תלוי בשיניים קדמיות ישרות ובריאות, אך למרבה הצער איבוד שיניים קדמיות נפוץ מאוד. שיניים קדמיות פגיעות לפציעות מכות וטראומה. הן יכולות גם לדרוש עקירה בגלל זיהום או ריקבון, או עקב מחלת חניכיים מתקדמת.

השתלים המקובעים במהלך השתלת שיניים מגנים על עצם הלסת לאורך זמן ומונעים את אובדן העצם הבלתי נמנע הנובע מאובדן שורש שן טבעי. בנוסף, שתל שן קדמית נראה ממש כמו שן אמיתית שכן הוא מדמה בקיעה טבעית של השן מהחניכיים בדיוק כמו שן טבעית. כתוצאה מכך, קשה מאוד לדעת שזו לא השן המקורית, אם כי היא עשויה להיראות מעט טוב יותר מהדבר האמיתי.

האם יש סיכונים והאתגרים מיוחדים בטיפול?

כאשר אנו מאבדים שן עצם הלסת עצמה נספגת בגוף ומאבדת מילימטרים מגובהה ככל שחולף הזמן ללא שיניים.

הסיכון הוא איבוד גובה החניכיים וצורתן הטבעית. למעשה, בחצי שנה יכולה לאבד עצם הלסת כ-4 מילימטרים מגובהה, דבר שעשוי לפגוע באיכות ההשתלה ואפילו להטיל בספק את היתכנותה. 

מסיבה זאת, אחד האתגרים הגדולים העומדים בפני הרופא הוא שימור ושחזור מבנה החניכיים סביב השתל, כך שהמראה הטבעי יישמר. 

היתרון בהליך של השתלת שיניים ביום אחד, שלא מבזבז זמן ולא מאפשר לגוף לספוג את העצם או לחניכיים לאבד את הצורה הטבעית שלהן, מהווה יתרון משמעותי בשימור המראה הטבעי של החניכיים ובריאות הלסת במקרה של השתלה.

במקרה של השתלה קדמית מיומנות הרופא והכשרתו בשיטות המתקדמות ביותר היא משמעותית. שימוש בשתלים שאינם מתאימים למיקום הקדמי, מיקום השתלים בזווית לא מדויקת או מיקומם על גבי עצם דקה מדי הן רק חלק מהטעויות שעשויות לשבש לחלוטין את מראה החיוך של המטופלים.

השתלת שיניים קדמיות

לסיכום

למרות שהשתלת שיניים קידמיות הוא הליך מורכב שהצלחתו חשובה בצורה יוצאת דופן לאיכות חייו של המטופל – אין לחשוש ממנו. בחירת רופא המתמחה בהשתלות תבטיח לך התאמה טיפולית מושלמת וחיוך נפלא.

    נא למלא פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם



    רוצה לעבור אבחון?

    מבטיחים שזה לא יכאב

    ברור!

    רוצה להכיר את הצוות?

    סה"כ אנשים טובים

    ברור!
    מרפאת ד"ר אלי דולב

    מזמינה אותך לחזור לחייך

    למידע נוסף או תיאום פגישת ייעוץ

    בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?