ציפוי שיניים בראשון לציון

ציפוי שיניים, אסתטיקה דנטלית, יישור וכתרים. אם כל אלה נשמעים כמו מושגים שאמורים לעניין רק את ההורים המזדקנים שלכם – טעות גדולה בידיכם. אולי תופתעו לדעת, אבל אסתטיקה דנטלית וכל הסובב אותה היא נושא חם בטווח גילאים רחב מאוד, שרלוונטי אפילו לצעירים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. רופא השיניים ד"ר אלי דולב מסביר על החידושים הטכנולוגיים החדשים בתחום ציפוי השיניים והאסתטיקה הדנטלית, שמיושמים במרפאתו בראשון לציון.

החשיבות של אסתטיקה דנטלית

בעת פגישה עם אדם זר כולנו רוצים ליצור מולו רושם ראשוני חיובי, בין אם זו פגישת עסקים רשמית ובין אם דייט רומנטי. לאסתטיקה דנטלית יש משקל משמעותי בתהליך – שיניים שבורות או מוכתמות הן סימפטום שמעיד על הזנחה או על בעיה רפואית קיימת והאדם שיושב מולכם רואה זאת. בשנים האחרונות רפואת השיניים החלה להתמקד לא רק בפונקציונליות של השיניים אלא גם בנראות שלהן וכך התפתח תחום האסתטיקה הדנטלית, שמספק פתרונות לבעיות שהוזכרו מקודם.

גבר מחייך

"כיום, מילת המפתח בכל תחום היא 'התאמה אישית' לצרכים של הלקוח. הדבר נכון גם בתחום רפואת השיניים", אומר ד"ר דולב, שטיפולים מתחום האסתטיקה הדנטלית כמו ציפוי שיניים הם הנושאים המרכזיים בהם עוסקת מרפאתו בראשון לציון. "הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות לרופאי השיניים להתאים את הטיפול למבנה הפנים הייחודי של המטופל ולצרכים הספציפיים שלו. אותן טכנולוגיות כוללות צילומים תלת ממדיים של השיניים, צילומים פנורמיים ובניית מודלים ממוחשבים, שעוזרים להשיג את הפתרון האסתטי המתאים ביותר למטופל".

ציפוי שיניים – הטיפול שיגרום לכם לחייך

הטיפול של ציפוי שיניים נועד לתיקון מגוון של פגמים אסתטיים, שמצטברים בשיניים של המטופל לאורך השנים. הציפוי אינו רק פונקציונלי אלא גם מעניק לשיניים מראה אסתטי טבעי כל כך עד שהאדם שאתם יושבים מולו כלל לא ישים לב להבדל.

ציפוי שיניים פותר את הבעיות הבעיות:

  • תיקוני צבע והבהרת גוון לשיניים צהובות או מוכתמות – הטיפול הפופולרי ביותר.
  • תיקון פגיעות בשיניים הקדמיות כמו שבר, סדק או חלק חסר.
  • התאמת השיניים לגודל אחיד במקרה של חוסר פרופורציה.
  • סגירת רווחים בין השיניים או לכל הפחות צמצום שלהם.

רווח בשיניים

תהליך ציפוי השניים מורכב מכמה שלבים: השלב הראשון עוסק באבחון ומתחיל בשיחת היכרות עם רופא השיניים, שבמסגרתה לומדים מה הם צרכיו של המטופל. לאחר מכן, בעזרת האמצעים הטכנולוגיים במרפאה תיערך בדיקה אחת בלבד שתאסוף את כל הנתונים הרלוונטיים בזמן קצר.

השלב השני הוא בניית תכנית טיפולים על פי הנתונים שנאספו בשלב האבחון. רופא השיניים יבחר יחד עם המטופל באיזה ציפוי להיעזר כדי לפתור את הבעיה האסתטית שהוגדרה בשיחת ההיכרות. במרפאה של ד"ר דולב בראשון לציון, ציפוי השיניים יכול להיות עשוי מחומרים שונים כמו למינייט, קומפוזיט או אימאקס. הרופא יסביר למטופל אילו ציפויים מתאימים למקרה שלו ומה היתרונות של כל אחד מהם, כמו כן את העלות הכספית.

השלב הבא הוא הכנת השיניים לטיפול. מדובר בעבודה עדינה מאוד שמטרתה להכין את השטח של השן לקראת ההדבקה של הציפוי מבלי לפגוע בה או בחלקים הפנימיים של השן. במקביל, מעבדה תכין את הציפוי על פי הנתונים שנאספו בשלב הראשון כדי שיהיה מדויק וטבעי כמה שיותר.

השלב האחרון הוא התקנת ציפוי השיניים. במרפאה בראשון לציון התהליך מתבצע על ידי הצוות הרפואי המקצועי שלנו, שמצטיין בעבודות טכניות מדויקות. בתום התהליך תהיה לכם סיבה טובה לחייך שוב.

במקרה של הרס נרחב של השיניים יכול להיות שתצטרכו לעבור טיפול מקיף יותר כמו כתרים או השתלת שיניים כדי להשיג את האסתטיקה הדנטלית המתבקשת.

מרפאת שיניים דולב

הלבנת שיניים ביתית מול מקצועית

נושא חם נוסף בתחום האסתטיקה הדנטלית הוא הלבנת שיניים. בגדול, תחום זה מתחלק לשתי גישות שונות: הגישה הראשונה היא הלבנת שיניים ביתית, שנעשית לרוב באמצעות ערכות ביתיות שקונים בבית המרקחת או עם "תרופות סבתא" טבעיות כמו סודה לשתייה, פירות מסוימים והוספת מלח למשחת השיניים; הגישה השנייה היא הלבנה מקצועית, שנעשית במרפאה על ידי חומרים איכותיים ומדוייקים למטופל.

המסקנה היא שאמנם הלבנת שיניים ביתית לא תעשה לכם חור בכיס, אבל ייקח לה זמן רב עד שתראו תוצאות וגם אז הן לא יישארו לאורך זמן. לעומת זאת, אם חשוב לכם שהלבנת שיניים תהיה מיידית ותשאר איתכם לשנים קדימה אז הלבנה מקצועית היא הפתרון הנכון.

הנכם מוזמנים ליצור קשר עם ד"ר אלי דולב כדי לתאם פגישת ייעוץ ולשמוע פרטים נוספים על טיפולי הלבנה, יישור והתקנת ציפוי שיניים במרפאה בראשון לציון. זכרו – חיוך הוא כרטיס הביקור הטבעי של כל אחד מאיתנו!

רוצה לעבור אבחון?

מבטיחים שזה לא יכאב

ברור!

רוצה להכיר את הצוות?

סה"כ אנשים טובים

ברור!
מרפאת ד"ר אלי דולב

מזמינה אותך לחזור לחייך

למידע נוסף או תיאום פגישת ייעוץ

בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?