שיקום הפה בראשון לציון

אובדן שיניים, שברים, שינוי בצבע השיניים, דלקות חניכיים, טיפולי שורש – כל אלה ורבים אחרים שהיריעה קצרה מלפרט את כולם הם נזקים שנוצרים בפה של כל אחד מאיתנו עם חלוף השנים. אבל בימינו, לרפואת השיניים יש פתרונות שיכולים לתקן את המצב ולהחזיר את החיוך שלכם. ד"ר אלי דולב, רופא שיניים עתיר ניסיון בתחום שיקום הפה שמרפאתו בראשון לציון, עונה על השאלות הנפוצות שעולות על ידי מטופלים לפני תחילת הטיפול.

שיקום הפה בראשון לציון

מתי יש לבצע שיקום של הפה?

שיקום הפה נדרש בכל מצב של אובדן שיניים או נזק שנגרם להן, דוגמת שברים או סדקים. יש לפנות אל מרפאת השיניים כדי לאבחן את הנזק לשיניים ולחניכיים באופן מדויק. האבחון נעשה על ידי צילום CT או צילום רנטגן. הטיפול יותאם על פי הממצאים של הצילומים והאבחנה של רופא השיניים.

צילום CT של חלל הפה

כיצד מבצעים את שיקום הפה?

תהליך של שיקום הפה הוא טיפול שמותאם באופן אישי לכל מטופל ומטופל על פי צרכיו ועל פי הרקע הרפואי שלו. שיקום הפה במרפאה בראשון לציון של ד"ר אלי דולב הוא טיפול נפוץ מאוד, לכן הוא וצוותו הם בעלי ניסיון רב בנושא.

 

בין הכלים של רופא השיניים אפשר למצוא:

  • למינייט – ציפוי שמודבק לצד החיצוני של השיניים, מגן עליהן ושומר על מראה טבעי לאורך שנים רבות.
  • כתרים וגשרים מזירקוניה – כתרים וגשרים אלה אסתטיים יותר מאחר ואינם עשויים ממתכת, כמו כן זירקוניה נצמדת בצורה מוצלחת יותר אל רקמת החניכיים.
  • הברגת תותבות – למקרים של חוסר שיניים מלא וחוסר יכולת לבצע מספר מספק של שתלים בלסת, מכל סיבה שהיא. תותבות מוברגות הן אסתטיות למראה, בעלות יציבות גבוהה, גמישות יותר ואינן נופלות.
  • שחזור קומפוזיט – טכניקה להשלמה של שן פגועה, שדורשת שחזור מסיבי בעקבות שברים, עששה קשה או שחיקה של השיניים. השחזור שומר על מבנה השן וחוסך את הצורך בהשחזתה, כמו כן ניתן באמצעותו להימנע מלבצע טיפול שורש.

שיקום הפה בראשון לציון

מה צפוי ביום שאחרי השיקום?

טיפולים שכוללים ניתוח דוגמת הברגת תותבות או התקנת כתרים מלווים בתופעות לוואי קלות כמו נפיחות בחלל הפה, כאבים ושטפי דם. רובם חולפים לאחר כמה ימים ללא צורך בהתערבות רפואית, אך במקרים של הופעת סיבוכים כמו דימום מסיבי או התפתחות של זיהום יש לעדכן את רופא השיניים בהקדם לקבלת טיפול.

 

במקביל, על מנת להגדיל את סיכויי ההצלחה של השיקום, על המטופל לפעול על פי ההנחיות שניתנו על ידי הרופא: צחצוח נכון של השיניים, הימנעות ממאכלים ומשקאות מסוימים עד להחלמה והגעה לביקורת תקופתית במרפאה.

שיקום הפה בראשון לציון

במובן מסוים, שיקום הפה משול למסע: לפעמים הוא ארוך, לפעמים הוא מלווה במידה כלשהי של כאב, אבל בסופו של המסע מקבלים תגמול ראוי – לא רק שיניים מתפקדות גרידא, אלא את החיוך שלכם בחזרה. ד"ר אלי דולב וצוותו ישמחו ללוות אתכם במסע של שיקום הפה במרפאה בראשון לציון, החל מהאבחון הראשוני ועד ליום שאחרי הטיפול.

רוצה לעבור אבחון?

מבטיחים שזה לא יכאב

ברור!

רוצה להכיר את הצוות?

סה"כ אנשים טובים

ברור!
מרפאת ד"ר אלי דולב

מזמינה אותך לחזור לחייך

למידע נוסף או תיאום פגישת ייעוץ

בדקת כבר איזו השתלת שיניים מתאימה לך?